ПОРЪЧКИ И ДОСТАВКА

Доставка

1. Доставчикът/Куриера носи изцяло риска от повреждане/загубване на стоката при доставката. Веднага след предаване на стоката на куриер, „ИНТЕНС ЛАЙФ“ ЕООД се освобождава от риска, който се носи от доставчикът/куриера до предването на потребителя/клиента. “ИНТЕНС ЛАЙФ” ЕООД не носи отговорност за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик.

2. Веднага след доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от потребителя/клиента или упълномощено от него лице. Евентуални повреди, удари и други щети следва да бъдат докладвани незабавно на “ИНТЕНС ЛАЙФ” ЕООД. В случай, че бъде установено наличие на щети, които са се получили при транспортирането на стоката, “ИНТЕНС ЛАЙФ” ЕООД не носи отговорност за повреждането на тази стока. В случаите когато “ИНТЕНС ЛАЙФ” ЕООД потвърди поръчката и посочи конкретни дата и час за доставка, изявлението има обвързваща сила. При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката, “ИНТЕНС ЛАЙФ” ЕООД не е обвързана от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.

3. При предаване на стоката потребителят/клиентът или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес. При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, “ИНТЕНС ЛАЙФ” ЕООД се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.

4. Куриерска фирма Speedy не се ангажира с услугата отваряне на пратката преди плащане.

5. Когато доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от клиента стока и това може да се установи чрез обикновения й преглед, клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на направеното от него заявление за покупка в срок от 72 часа от получаването й.

6. В случай, че www.intensestore.bg не е в състояние да достави поръчаната стока на неговия клиент (и) по обективни причини, които са извън неговия контрол, на клиентът(ите) ще бъде заплатена цената на стоките в пълен размер, ако същата е била заплатена предварително от клиента.

6. Поръчки се обработват в следното работно време: от понеделник до петък от 08:00 до 17:00 ч. Поръчки, направени след 17:00 ч в петък, се обработват в понеделник след 08:00 ч.

Колко време отнема доставката?

Нашето стандартно време за доставка е до 2-4 работни дни. Стоките ще бъдат доставени с фактура, която служи като данъчен документ. Клиентът е поканен да даде своя адрес за доставка при потвърждаване на поръчката. Ако желаните стоки не са налични или през това време са възникнали непредвидени обтоятелства, свързани с доставката, представители на www.intensestore.bg ще информират клиента, своевременно за неоправданото забавяне, използвайки предоставените данни за контакт. Ако пратката не е получена в посочения период за доставка от страна на клиента, и той не е бил уведомен за това от www.intensestore.bg, клиентът трябва да се обади на телефонен номер за обслужване на клиенти: +359 876 424 455 или да се свърже с www.intensestore.bg чрез имейл адреса sales@intensestore.bg.

РЕКЛАМАЦИИ

1. При установено несъответствие на доставената стока с направената поръчка клиента има право да предяви рекламация в срок 14 работни дни от доставката й.

2. Рекламацията се предявява пред фирмата. За да бъде уважена, клиентът следва да приложи стоката по възможност в ненарушена опаковка, както и документите, които я придружават при доставката – касова бележка, фактура и др. документи, установяващи несъответствието на стоката.

3. В случай, че претенцията е основателна клиента може да избере начина на удовлетворяване на рекламацията – чрез замяната на стоката с нова, съответстваща на сключения договор за продажба или поправка, ако замяната е невъзможна.

4. Клиента няма право да претендира за възстановяване на заплатената от него сума или намаляване на цената, ако „ИНТЕНС ЛАЙФ” ЕООД се съгласи на удовлетворяване на рекламацията по начин посочен в т. 3.

5. Възстановяване на заплатени суми се извършва само в случай, че удовлетворяването на рекламацията е невъзможно по някой от начините, посочени в т. 3.

6. Възстановяването на заплатени суми се извършва единствено по банков път, като това става автоматично в случай, че стоката е била платена по електронен път.